Περιγραφή
Πόση ένοχη απόλαυση μπορείς να αντλήσεις κρυφοκοιτάζοντας το ημερολόγιο ενός ανθρώπου;
Μήπως η ηδονοθηρική μας συνήθεια να παρακολουθούμε τις ζωές των άλλων μπορεί να οδηγήσει σε αποκαλύψεις που δεν μπορούμε να αντέξουμε; Και τι συμβαίνει όταν ένας γοητευτικός, έξυπνος, πλούσιος κι επιτυχημένος τριαντάρης θέλει να μας αποκαλύψει τις αγαπημένες του καθημερινές συνήθειες, που κάποιες από αυτές τυγχάνει να είναι άκρα δολοφονικές;
Αρκεί η προσωπική εξομολόγηση ακραίων πράξεων για να γίνουν πιστευτές ή ένα αποστασιοποιημένο, σχεδόν παθητικό ύφος του εξομολογούμενου μπορεί να οδηγήσει σε αμφιβολίες; Πόσο πόνο και αίμα μπορεί να προκαλέσει η αγωνία του ν’ ανήκεις σ’ ένα σύστημα, που κατά βάθος δεν επιθυμείς, χωρίς να έχεις ανακαλύψει και εναλλακτικές επιλογές διαφυγής;
Τελικά, η αντιφατική ανθρώπινη φύση μας μπορεί να μας επιτρέψει να γοητευτούμε από ένα πρόσωπο που ταυτόχρονα μας προκαλεί φόβο και απέχθεια;
Μπορεί να μας κάνει να γελάμε και να παρακολουθούμε με ενδιαφέρον μια ακατάπαυστη εξιστόρηση δολοφονιών;
Απαντήσεις δεν θα δοθούν από την παράσταση, άλλωστε η τέχνη θέτει τα ερωτήματα. Οι απαντήσεις ανήκουν στον κάθε θεατή ξεχωριστά.
Υ.Γ. Θύτης ή θύμα; Τρέχεις ή μένεις;
Συντελεστές:
Κείμενο – ερμηνεία – μουσική επιμέλεια Κοσμάς Χατζής σε σκηνοθεσία Παναγιώτη Μπενέκο και Κοσμά Χατζή.
Σκηνικά – κοστούμια – φωτισμοί: η "Ομάδα"
Installation: Αιμιλία Γιανοπούλου
Αναδημοσίευση από δελτίο Τύπου.