Περιγραφή
Το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας ανανεώνει και πάλι το καλοκαιρινό του ραντεβού με τον κόσμο του σύγχρονου χορού. Το 22ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, με νέα Καλλιτεχνική διευθύντρια την Κατερίνα Κασιούμη, διοργανώνεται από τις 15 έως τις 26 Ιουλίου 2016, και προσκαλεί το φιλότεχνο κοινό και τον κόσμο του χορού να παρακολουθήσουν το πλούσιο καλλιτεχνικό πρόγραμμά του και να συμμετάσχουν ενεργά στα σεμινάρια και στις παράλληλες εκδηλώσεις του.
Το Φεστιβάλ, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά που έχουν διαμορφώσει την ταυτότητά του ως ξεχωριστή, αποκεντρωμένη εκδήλωση με διεθνή αναγνώριση, και αντιμετωπίζοντας και αυτό τις γενικότερες δύσκολες συνθήκες στη χώρα, έχει προγραμματίσει παραστάσεις υψηλής καλλιτεχνικής αξίας στις οποίες εκπροσωπούνται οι τάσεις της σύγχρονης χορευτικής σκηνής, καθώς και η ομορφιά της διαφορετικότητας της ανθρώπινης φύσης, όπως αυτή εκφράζεται μέσω της τέχνης του χορού. Επιπλέον, εντάσσει αρμονικά, προβάλλει και υποστηρίζει ιδιαίτερα Έλληνες χορογράφους και ομάδες χορού.
Τρίτη 19 & Τετάρτη 20.7 | 20:00 | Στην άκρη του βατήρα
Αμάλγαμα | Μαρία Γοργία
Μέγαρο Χορού-Στούντιο
Η ομάδα Αμάλγαμα και η χορογράφος Μαρία Γοργία έχουν δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια μια ιδιόμορφη γραφή-κριτική στις σύγχρονες συνθήκες, με έργα που διερευνούν ζητήματα ταυτότητας, ιστορίας και φύλου. Το έργο Στην άκρη του βατήρα διαδραματίζεται σ΄ ένα χώρο που μεταμορφώνεται πότε σε σπίτι, πότε σε πασαρέλα, πότε σε γιαπωνέζικο λουτρό και πότε σε ατμόσφαιρα από έργο του Μπέκετ. Εκεί, μια γυναίκα, η εκρηκτική Καλαματιανή περφόρμερ Σάνια Στριμπάκου, κολυμπά ανάμεσα στις αντιφάσεις της, στην αναποφασιστικότητά της και στα αδιέξοδα που, κατά κύριο λόγο, δημιουργεί η ίδια στον εαυτό της. Μέσα από θραυσματικές σκηνές που φαίνεται να αναφέρονται σε διαφορετικές προσωπικότητες γυναικών, συμπληρώνεται ένα αντιφατικό και πολύμορφο παζλ μιας σύγχρονης γυναίκας που βρίσκεται στο μεταίχμιο. Ένα πολύ έντονα προσωπικό έργο της χορογράφου που κάνει μια ενδοσκόπηση στην έννοια της κρίσης ως καταρχήν υπαρξιακή, αλλά ταυτοχρόνως κοινωνική, οικονομική, πολιτική, αξιακή, και ηλικιακή. Το έργο περιέχει σκηνές διάδρασης με το κοινό.
Στο πλαίσιο του φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
Δεν υπάρχουν σχόλια