Περιγραφή
Κατά το σχολικό έτος 2015/2016 θα λειτουργήσουν για τους μαθητές-τριες του δημοτικού και του γυμνασίου του Γαλλικού Σχολείου Θεσ/νίκης εξωσχολικές δραστηριότητες-δημιουργικά εργαστήρια, που θα τους δώσουν τη δυνατότητα να δραστηριοποιηθούν δημιουργικά!
Αξίζει να σημειωθεί ότι σ΄ αυτά τα εργαστήρια μπορούν να συμμετέχουν μαθητές και μαθήτριες από όλα τα σχολεία!
Όλες οι δραστηριότητες είναι προσαρμοσμένες για όλα τα επίπεδα γαλλικών.
• Θεατρικό Εργαστήριο
Υπεύθυνος: Δ. Σπορίδης
Δευτέρα: 15.00-16.30
Διάρκεια: Από 12/10/15 έως 14/12/15
Κόστος: 120€
Σκοπός του εργαστηρίου είναι να εισαγάγει το παιδί στη σκηνική δράση, στον κόσμο του θεάτρου και των τεχνικών του με ψυχαγωγικό τρόπο. Προσφέρει ασκήσεις θεάτρου για το σώμα, τη φωνή, τη συγκέντρωση, τον αυτοσχεδιασμό ...
Τα μεγαλύτερα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν επίσης θεατρικά κείμενα προσαρμοσμένα στην ηλικία τους καθώς και στην κατασκευή χαρακτήρων.
Περιγραφή εργαστηρίου: Ασκήσεις για το σώμα και τη φωνή. Η φωνή ως εργαλείο επικοινωνίας / Παιχνίδια ρόλων, ομαδικά παιχνίδια / Αυτοσχεδιασμοί με σκοπό να αναπτύξουν τον αυθορμητισμό, τη δημιουργικότητα, τη φαντασία, τα συναισθήματα, τις αισθήσεις / Προετοιμασία για τη δημιουργία παράστασης στο τέλος του σχολικού έτους.
• Εργαστήριο Κόμικς
Υπεύθυνη: Σ. Ανθηροπούλου
Τρίτη: 15.00-16.30
Διάρκεια: Από 13/10/15 έως 15/12/15
Κόστος: 140€
Βασικός σκοπός αυτού του εργαστηρίου είναι να μεταδώσει στους μαθητές την εικαστική σκέψη και αντίληψη, με δημιουργικό τρόπο και ενισχύοντας τη φαντασία, που είναι κύριο χαρακτηριστικό της ηλικίας τους. Το εργαστήριο σχεδίου θα επιτρέψει στον μαθητή να μάθει διάφορες τεχνικές της ζωγραφικής: τα βασικά στοιχεία της αφήγησης σχεδίου, τα χρώματα και ντεκουπάζ.
Περιγραφή εργαστηρίου: Διδάσκονται τεχνική σχεδίου/ χρήση χρωμάτων/ δημιουργία κόμικς.
• Εργαστήριο « Η φιλοσοφία για παιδιά »
Υπεύθυνος: M. Michel Samblat
Τετάρτη: 15.00-16.30
Διάρκεια: Από 14/10/15 έως 16/12/15
Κόστος: 120€
Βασικός σκοπός του εργαστηρίου είναι να εισαγάγει τα παιδιά στον κόσμο της φιλοσοφίας, να βοηθήσει στην ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης, εφοδιάζοντάς τα με εργαλεία χρήσιμα τόσο στη σχολική όσο και στην κοινωνική τους ζωή, και στη διαμόρφωση ανεξάρτητων και υπεύθυνων ατόμων. Το εργαστήριο «Η φιλοσοφία για παιδιά» θα αποτελέσει χώρο συλλογικής έκφρασης πάνω σε παγκόσμια ζητήματα που αφορούν τους νέους.
Περιγραφή εργαστηρίου: προβληματισμό σχετικά με τη σχέση μας με τον κόσμο, τις πολλαπλές απόψεις, την προκατάληψη και τη γνώμη.
• Μουσικό Εργαστήριο
Υπεύθυνος: M. Gilles Gourdier
Πέμπτη: 15.00-16.30
Διάρκεια: Από 15/10/15 έως 17/12/15
Κόστος: 120€
Βασκός σκοπός του μουσικού εργαστηρίου είναι να ανακαλύψουν τα παιδιά τον κόσμο των ήχων, το τραγούδι και τη μουσική μέσα από ψυχαγωγικές δραστηριότητες. Πηγή ανακάλυψης και διασκέδασης, η μουσική «αφύπνιση» διαδραματίζει καίριο ρόλο στην έκφραση της καλλιτεχνικής ευαισθησίας των παιδιών.
Περιγραφή εργαστηρίου: Καλλιέργεια της φωνής / Εξοικείωση με τα μουσικά όργανα/ Ανακάλυψη του μουσικού πλούτου του κόσμου / Προετοιμασία Συναυλίας στο τέλος του σχολικού έτους.
• Εργαστήριο ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί
Υπεύθυνη: Μ. Βογιατζή
Παρασκευή: 15.00-16.30
Διάρκεια: Από 16/10/15 έως 18/12/15
Κόστος: 120€
Σκοπός του εργαστηρίου «Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί» είναι να γνωρίσουν τα παιδιά διάφορους ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς – Καλαματιανό, Ηπειρώτικα, Θρακιώτικο, Νησιώτικα- μέσα από το παιχνίδι. Το εργαστήριο αυτό προάγει την αυτοπεποίθηση, την ελευθερία της έκφρασης, τη γενικότερη ανάπτυξη του παιδιού και της διαπολιτισμικής επαφής.
Περιγραφή εργαστηρίου: Χορός/ Έκφραση/ Ανακάλυψη διαφόρων ρυθμών/ Συνειδητοποίηση του σώματος και του χώρου/ Προετοιμασία για τη διοργάνωση χορευτικής εκδήλωσης στο τέλος του σχολικού έτους.
• Εργαστήριο εργασίες υπό επίβλεψη
Δευτέρα-Παρασκευή: 14.00-16.00
Διάρκεια: Από 12/10/15 έως 18/12/15
Κόστος: 190€ (ελάχιστος αριθμός: 8)
Οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να προετοιμάζουν τα σχολικά τους καθήκοντα και να διαβάζουν τα μαθήματά τους υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση εκπαιδευτικού του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια