Περιγραφή
Όπως κάθε χρόνο, από το 2010 που ξεκίνησε, το Athens Bar Show θα αποτελέσει και φέτος μια τριήμερη "γιορτή" του Κλάδου των επαγγελματιών του bartending, της φιλοξενίας, της εστίασης και των αποσταγμάτων.
Όσον αφορά την φετινή διοργάνωση του Athens Bar Show, η οποία είναι υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων, θα πραγματοποιηθεί για ακόμα μια φορά στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, η οποία στις 5 & 6 Νοεμβρίου 2024 θα υποδεχτεί αισιόδοξα, δυναμικά και με γνώση τόσο τους δεκάδες εκθέτες και χιλιάδες επαγγελματίες της βιομηχανίας από όλο τον πλανήτη, όσο και τους πολυάριθμους επισκέπτες της.
Μέσα και έξω από τις αίθουσες και τα περίπτερα θα παρακολουθήσουμε ομιλίες, events, tastings, εμφανίσεις διάσημων ονομάτων της Ελληνικής αλλά και Παγκόσμιας "Βιομηχανίας" του Bartending και των Αποσταγμάτων, αλλά κυρίως θα γνωριστούμε και θα μάθουμε.
Στόχοι και φιλοδοξίες του Athens Bar Show
Οι στόχοι και οι φιλοδοξίες του Athens Bar Show, από την πρώτη μέρα της δημιουργίας του, παραμένουν η ανάπτυξη, η ενημέρωση, η δημιουργία, η ανακάλυψη νέων, αναδυόμενων τάσεων και καλλιέργεια γνώσης, φιλοσοφίας και mindset για την ιδανική διαχείριση των επιχειρήσεων.
Φιλοδοξούμε, όπως κάθε χρονιά, εκθέτες και επαγγελματίες επισκέπτες να έρθουν κοντά, ανταλλάσσοντας χρήσιμες γνώσεις, συζητώντας για θέματα, νεωτερισμούς και πρωτοβουλίες του κλάδου, δημιουργώντας, εν τέλει, την αναγκαία δικτύωση και περιβάλλον και για μελλοντικές συνεργασίες.
Παράλληλα, δεν ξεχνάμε και την "ηθική" και "φιλοσοφική" προσέγγιση του fine drinking και του responsible drinking, παραμένοντας πιστοί στους πυλώνες μας: Ανακάλυψη, Εκπαίδευση & Δικτύωση.
Θεματικές Ενότητες Athens Bar Show
Αυτή τη χρονιά, το Athens Bar Show παρουσιάζει 4 διαφορετικές θεματικές
κατηγορίες όσον αφορά τους εκθέτες:
Spirits of Greece, που αναδεικνύει τα ποτά με ελληνική "ταυτότητα".
New Entries/ New Comers που αφορά τις νέες αφίξεις.
Tomas Estes Agave Embassy, μια Mexican themed πλατεία γεμάτη με tequila & mezcal, με street food και φυσικά μεξικάνικη μουσική.
Zero Alcohol, έναν χώρο αφιερωμένο στα αποστάγματα με 0% αλκοόλ, προωθώντας το ανερχόμενο trend του well-being και του 0% ABV, που κερδίζει συνεχώς έδαφος στη βιομηχανία ποτών. Φυσικά στα Main Areas θα βρίσκονται και όλα τα υπόλοιπα, εξαιρετικά brands που θα συμμετέχουν στην έκθεση.
Αναδημοσίευση από δελτίο Τύπου.