Περιγραφή
Ως διαδικασία, το audience development χρησιμοποιεί πολλά από τα κλασσικά εργαλεία του μάρκετινγκ όπως η έρευνα αγοράς, οι δημοσιεύσεις κάθε τύπου, η επικοινωνία και το CRM (customer relationship management). Ως ήθος, όμως, το audience development διαφοροποιείται γιατί βάζει το κοινό, τους ανθρώπους, τον κόσμο στο κέντρο κάθε δραστηριότητας. Σε αυτή τη σύντομη παρουσίαση θα δείτε γιατί, και θα μάθετε πώς θα υλοποιήσετε βασικές και χρήσιμες πρακτικές.
Εισηγητής: Ισαβέλλα Μπενέκου, Audience Marketing Manager της Microsoft Ελλάς
Δεν υπάρχουν σχόλια