Πρώτη παρουσίαση / Ανάθεση της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ
Κύκλος "Η Επανάσταση με τα μάτια των άλλων"
"Περιηγητικά"
Τρεις μουσικές αφηγήσεις ξένων περιηγητών στην Ελληνική Επανάσταση
Κείμενο - Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Χατζής
Έρευνα Στέλλα Παπακωνσταντίνου
Δραματουργική επεξεργασία Αντιγόνη Καράλη
Κοστούμια Ιωάννα Τσάμη
Πρωτότυπη μουσική - Μουσικές προσαρμογές: Γιώργος Ταμιωλάκης
Συμμετέχει το μουσικό σύνολο Sibílima: Στέλιος Παπαναστάσης (βιόλα), Λευτέρης Ανδριώτης (κρητική λύρα), Γιώργος Ταμιωλάκης (βιολοντσέλο)
• Εις δόξαν
Γάλλος φιλέλληνας στρατιωτικός
Ερμηνεύει η
Αγλαΐα ΠαππάΑύλειος χώρος του Νομισματικού Μουσείου | 6 Ιουλίου 2021 | Ώρα έναρξης: 19.30
• Εις θάνατον
Αμερικανός φιλέλληνας γιατρός
Ερμηνεύει η
Ρουμπίνη ΒασιλακοπούλουΚήπος του Μουσείου της Πόλεως των Αθηνών – Αρχοντικό Δεκόζη Βούρου | 8 Ιουλίου 2021 | Ώρα έναρξης: 19.30
• Εις διχασμόν
Γάλλοι, Αμερικανοί, Άγγλοι φιλέλληνες διπλωμάτες
Ερμηνεύουν:
Αγλαΐα Παππά, Αντιγόνη Καράλη, Νίκος Μέλλος, Χρήστος Ντούλας
Αύλειος χώρος του Μεγάρου της Δουκίσσης Πλακεντίας στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο | 13 Ιουλίου 2021 | Ώρα έναρξης: 19.30
Με τις ιδεολογικές του ρίζες, αφενός, στο ενδιαφέρον της Δύσης για την κληρονομιά της κλασικής αρχαιότητας και, αφετέρου, στο φιλελεύθερο αίτημα για εξέγερση απέναντι σε κάθε λογής απολυταρχία που διέτρεχε καθολικά την "εποχή των επαναστάσεων", το κίνημα του φιλελληνισμού σημάδεψε την έναρξη του 19ου αιώνα και συνέβαλε αποφασιστικά στην αίσια έκβαση του αγώνα για τον σχηματισμό του νέου ελληνικού κράτους. Φόρος τιμής της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ στην ξεχωριστή εκείνη κατηγορία φιλελλήνων που ταξίδεψαν από την Ευρώπη και την Αμερική για να συμπαραταχθούν και να πολεμήσουν με τους εξεγερμένους Έλληνες του 1821, τα "Περιηγητικά" του σκηνοθέτη Κωνσταντίνου Χατζή λαμβάνουν χώρα σε τρεις εξωθεατρικούς χώρους της Αθήνας με αξιοσημείωτο ιστορικό παρελθόν και επικεντρώνονται σε τρεις συνομοταξίες εθελοντών που διαδραμάτισαν ανεκτίμητο ρόλο στη διάρκεια, αλλά και την επαύριο, της Επανάστασης: στρατιωτικούς, γιατρούς και διπλωμάτες. Το πλούσιο ιστορικό υλικό (επιστολές, χρονικά και απομνημονεύματα) και οι τεχνικές του θεάτρου-ντοκουμέντου συναρμόζονται στο μουσικό υπόβαθρο της σκηνικής μουσικής του Μπετόβεν (και της πιανιστικής μεταγραφής του Φραντς Λιστ) για το έργο "Ερείπια των Αθηνών" ώστε να υποστηρίξουν μια πολυπρόσωπη αφήγηση που επιχειρεί να φωτίσει πολύπλευρα τόσο τη δημόσια όσο και την ανθρώπινη όψη της φιλελληνικής συνεισφοράς στο εθνικοαπελευθερωτικό κίνημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια