Με την
Κρατική Ορχήστρα Αθηνών.
Αν κανείς θεωρεί πως το επαναστατικό πνεύμα του Μπετόβεν ήρθε στην επιφάνεια μόνο από ένα σημείο και μετά στη ζωή του, τότε αξίζει να ακούσει το Σεπτέτο του, ένα έργο που έγινε δημοφιλές από την πρώτη στιγμή και παραμένει έτσι μέχρι σήμερα. Παρά τον ανάλαφρο χαρακτήρα του, που παραπέμπει σε σερενάτα, ο Μπετόβεν βρίσκει ευφυώς τον τρόπο να πειραματιστεί με τη φόρμα, με τα ηχοχρώματα, με την ανάπτυξη των ιδεών του και να δημιουργήσει ένα ηχητικό σύμπαν ακαταμάχητης ομορφιάς.
Πρόγραμμα:
• Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ
(1756–1791)
Σονάτα για φαγκότο και βιολοντσέλο σε σι ύφεση μείζονα, Κ.292
• Τζοακίνο Ροσσίνι
(1792-1868)
Σονάτα για τέσσερα έγχορδα αρ. 1 σε σολ μείζονα
• Λούντβιχ Βαν Μπετόβεν
(1770–1827)
Σεπτέτο σε μι ύφεση μείζονα, έργο 20
Συμμετέχουν: Φαίδων Μηλιάδης, βιολί/ Ηλίας Λιβιεράτος, βιολί και βιόλα/ Αλέξης/ Καραϊσκάκης-Νάστος, βιολοντσέλο/ Γιάννης Μπαμπαλούκας, κοντραμπάσο/ Σπύρος Μουρίκης, κλαρινέτο/ Αλέξανδρος Οικονόμου, φαγκότο/ Κώστας Σίσκος, κόρνο
Δεν υπάρχουν σχόλια