Μια οπτικοακουστική εγκατάσταση & performance για γυναίκα και expanded πιάνο
Σταύρος Γασπαράτος, Σεραφίτα Γρηγοριάδου, Στάθης Αθανασίου.
Ποια είναι η σχέση της γυναίκας με το πανταχού παρόν αντρικό βλέμμα που τη συνοδεύει από την περίοδο της Αναγέννησης μέχρι και σήμερα; Πώς έχει μετεξελιχθεί το βλέμμα αυτό στον "always-on" κόσμο των smartphones, του Google, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του καθημερινού αγώνα αυτο-εκπομπής και αυτο-προβολής του καθένα μας μέσω των εργαλείων αυτών;
Oι Στάθης Αθανασίου | visual artist,
Σταύρος Γασπαράτος | συνθέτης, Σεραφίτα Γρηγοριάδου | performer, δημιουργούν την παράσταση "Woman watches herself being looked at", μια διαδραστική performance μαζί με μέλη του κοινού για το βλέμμα, την υποκειμενικότητά του, τη θέση και τη σχέση θεατή - θεάμενου και την αλληλεπίδρασή τους, εμπνεόμενοι από το θεωρητικό έργο του John Berger ("Ways of Seeing"), της Laura Mulvey ("The male gaze"), από τη δουλειά καλλιτεχνών όπως ο Hans Bellmer και η Cindy Sherman και από τον καθημερινό μας βομβαρδισμό με εικόνες επαγγελματιών, ερασιτεχνών, φίλων, εχθρών, συγγενών και αγνώστων.
Το project "Woman watches herself being looked at" αφορά performance και audio-visual εγκατάσταση ανοιχτή στο κοινό πριν και μετά το πέρας της performance και επιλέχθηκε για ανάπτυξη μέσω residency σε ένα από τα πιο σημαντικά καλλιτεχνικά ιδρύματα παγκοσμίως, το Watermill Center του σκηνοθέτη και visual artist Robert Wilson.
Δεν υπάρχουν σχόλια